GAMBAR KESAN KEBAKARAN KOLEJ JATI..!!


EKSLUSIF


INI DIA... GAMBAR-GAMBAR KESAN KEBAKARAN KOLEJ JATI YANG TELAH MENGORBANKAN SEORANG RAKAN KITA DARI UITM.....

SAKSIKANLAH....


TRAGIS KAN??? sebak aku tengok gambar-gambar ni dimana semester lepas beberapa bulan yang lalu aku pernah duduk di kawasan ini.. sekarang bilik yang aku selalu tidur dan lepak, tangga yang selalu aku jalan, tong sampah yang selalu aku buang sampah dan pintu yang selalu aku buat tak tahu jer HANGUS DIJILAT API... 

ADAKAH INI SATU PETANDA????

p/s: sedih-sedih-sedih tengok gambar kolej lama dan bilik lama aku rentung... hish2...

CREDIT PICTURE FROM : AZIM TAM TAM (one of the victim)

13 comments:

  1. kalau tak silap 27 september yg lalu... baca artikel ini untuk mengetahuinya lebih lanjut..

    http://fariziliofernando.blogspot.com/2011/09/kolej-jati-uitm-terbakar.html

    ReplyDelete
  2. wahh, tak sangka teruk sampai macam ni. Tapi memang sorang je kan yg terkorban tu. takot plak. harap harap tak jadi kat kolej lain.

    ReplyDelete
  3. petanda yg Allah sayangkan fariz..

    ReplyDelete
  4. Nabila: harap para pelajar uitm boleh ambil iktibar...

    ReplyDelete
  5. Fm bergetar jiwa kita FM ckp mcm tu.. takut la plak.. hish2...

    ReplyDelete
  6. dasyat gak kan.perghhh takut aku tgk.

    ReplyDelete
  7. elen: rasa mcm dah lama ko tak komen.. hehe... takut kan...??

    ReplyDelete
  8. afiek mmg berhantu pon.. ko laa HANTU yer.. wahahaha...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...