BALASAN ALLAH KEPADA ARIEL SHARON..!!

SIAPA YANG TAK KENAL DENGAN DIA NI....??


Untuk pengetahuan semua dia nilah ARIEL SHARON yang pernah menjadi PERDANA MENTERI ISRAEL pada 7 Mac 2001 hingga 14 April 2006.. dimana dia juga pernah mengetuai angkatan tentera untuk menyeksa dan membunuh orang-orang Palestin... HISH... benci ko so much..!!!

Kalau korang nak tahu lebih lanjut tentang biodata si lahanat ni.. sila baca ni.. (Biodata Ariel Sharon)

Disini aku ada bukti yang lebih jelas mengenai secebis kekejaman dia...

SILA BACA ARTIKEL INI...

Volkskrant, akhbar ketiga terbesar di Belanda telah melaporkan kesaksian dari seorang sutradara Yahudi-Belanda yang terkenal, George Sluizer.

Dalam kesaksiannya tersebut Sluizer (yang saat ini berusia 78 tahun) menyatakan bahawa dia menyaksikan dengan mata kepala sendiri dua warga Palestia ditembak mati dengan pistol dari jarak dekat oleh Ariel Sharon pada tahun 1982 di dekat kem pelarian Sabra-Shatilla.

"Saya bertemu dengan Sharon dan melihat dia membunuh dua anak dalam jarak hanya 10 meter di depan mata saya," katanya.

Sluizer mengingati kejadian ini terjadi pada bulan November tahun 1982, ketika Sharon menjadi menteri pertahanan Israel.

Sebelum menduduki pos menteri, Sharon juga komandan di Angkatan Darat Israel sejak awal negara Yahudi berdiri pada tahun 1948.

Sluizer mengatakan kepada akhbar Israel Haaretz, bahawa juru kameranya Fred van Kuyk, yang meninggal beberapa tahun yang lalu, juga menyaksikan penembakan sadis yang dilakukan Sharon tersebut.

Pada tahun 1983, Sluizer sempat mengajukan dua gugatan terhadap Sharon, satu gugatan ke Mahkamah Internasional di Den Haag dan yang lainnya ke Pengadilan Eropah tentang Hak Asasi Manusia di Strasbourg.

Yossef Levy, juru cakap senior Kementerian Luar Negeri Israel, menyebut tuduhan Sluizer adalah bohong dan memalukan. "Hal ini sulit untuk dipercaya bahawa setiap orang yang waras akan menganggap tuduhan serius semacam ini hanyalah fitnah modern berdarah, yang tidak didukung oleh bukti yang kuat," bantah Levy.

Sharon menjadi perdana menteri Israel pada tahun 2001, 18 tahun setelah Sluizer mengatakan dia mengajukan tindakan undang-undang terhadapnya.

Sluizer telah membuat beberapa dokumentari tentang konflik Israel-Palestin, dan ia terkenal setelah menyutradarai filem bertajuk The Vanishing dengan Jeff Bridges dan Kiefer Sutherland pada tahun 1992.

sumber: satuumat

Namun langit tak selalunya cerah... Allah itu Maha kuasa dan Maha mengadili.. sejak tahun 2006 dia ni telah terkena serangan Strok dengan tiba-tiba.. sehingga kini dia masih dalam keadaan koma dan dalam keadaan yang sangat mengaibkan.. hish2.. tgok laa sendiri gambar dia....

arielsharon (Gambar) Ariel Sharon Koma 4 Tahun Bagai Mayat Hidup

arielsharon2 (Gambar) Ariel Sharon Koma 4 Tahun Bagai Mayat Hidup

KAT ATAS NI GAMBAR DIA MASA MULA-MULA KENA SERANGAN STROK..
MANAKALA..
BAWAH NI PULA IALAH GAMBAR DIA SEKARANG....

SAKSIKAN....

arielsharon4 (Gambar) Ariel Sharon Koma 4 Tahun Bagai Mayat Hidup

Sudah 5 tahun dia koma... dia seakan-akan sudah menjadi seperti mayat hidup atau pun seperti mayat pada zaman Firaun.. sehinggakan media di seluruh dunia terutamanya media barat sendiri berasa malu untuk menerbitkan gambar-gambar keadaan Ariel Sharon yang ada pada hari ini.

Buat masa sekarang ni usia Ariel Sharon dikatakan sudah 82 atau 81 tahun dan doktor yang merawat dia menyatakan yang dia akan koma sehingga berumur 90 tahun.. Aduhai.. betapa tersiksanya dia menghadapi saat-saat kematian...

Berat badannya kini telah mencecah 15 kg dan dengar cerita juga menghadapi pelbagai penyakit yang sukar diubati.. Wallahualam..

INILAH DIA BALASAN ALLAH.. YANG WAJAR KITA JADIKAN PEDOMAN... INSYAALLAH...

p/s: Jangan risau Allah itu Maha Adil dan Maha mengetahui.... 

credit to beritasemasa

9 comments:

  1. erk...2 tgn dia tu wat ape?awat duk kat situ...haishh..

    ReplyDelete
  2. itulah azab bagi orang yang membunuh rakyat palestina, memang pantas ariel sharon di siksa sperti itu. Allah Maha Adil

    Reply

    ReplyDelete
  3. Allah Maha Besar...! terimalah balasaNya

    ReplyDelete
  4. Allah Maha Kaya & Berkuasa...! terimalah balasan dariNya

    ReplyDelete
  5. Dudukla kau dgn firaun kat neraka jahanam selamat mampus

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...